loading...
باکس گراف - پايگاه تخصصي آموزشي و ابزار دهي
سید حسن مرادی بازدید : 290 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (3)

منوی چسبنده | باکس گراف

در این پست یک منوی زیبا با افکت چسبنده که با استفاده از جی کوئری ساخته شده است , را برای شما قرار داده ایم برای دریافت منو به ادامه مطلب مراجعه کنید...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دادا در تاریخ 1393/03/05 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

طریقه نسب روی رزبلاگ چه جوریه
پاسخ : بعد از این که دانلودش کردی , به جای آدرس لینکها href تگهای رزبلاگ رو قرار بده ...

این نظر توسط محمدعلی ابراهیمی در تاریخ 1393/01/25 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

دادا از قبل عید منتظر شما هستم
دادا قالب رو می خوام منتظرم بیا یاهو با هم صحبت کنیم
پاسخ : سلام, قالب اختصاصی هست و قابل استفاده بروی هیچ وبلاگ دیگه ای نیست , شاید بعدا قالب رو برای عموم به اشتراک گذاشتم .

این نظر توسط محمدعلی ابراهیمی در تاریخ 1393/01/01 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من تمایل به خرید قالب شما برای رزبلاگ دارم برای سایت خودم می خوام بارنگ متفاوت اگر می فروشید من منتظر هستم امروز به من بگید
این ایمیل اد کن با من صحبت کن
mohammadaliebrahimi420@yahoo.com
گفتم تمایل به خریدم قالب شما دارم
پاسخ : پاسخ به ایمیل شما ارسال شد , با تشکر.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام نوع مطالب را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 663
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 722
  • بازدید ماه : 722
  • بازدید سال : 31,364
  • بازدید کلی : 433,105