loading...
باکس گراف - پايگاه تخصصي آموزشي و ابزار دهي
سید حسن مرادی بازدید : 314 شنبه 28 دی 1392 نظرات (9)

ساخت کپی رایت

سلام در این قسمت یک ابزار کاربردی برای طراحان قالب قرار داده ایم , که بوسیله آن میتوانند از رپ شدن قالبشان جلوگیری کنند , برای توضیحات بیشتر و استفاده از ابزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 :: هشدار

     1. قبل از استفاده از ابزار حتما یک بک آپ (نسخه پشتیبانی) از قالب خود تهیه کنید.

     2. در کدها هیچ گونه تغییری ندهید , در غیر این صورت قالب شما با مشکل رو به رو خواهد شد.

     3. بعد از قرار دادن کد در قالب اقدام به برداشتن کد نکنید.

     4. در صورت نیاز برای برداشتن کد , قالب خود را بصورت پ.خ به Boxgraph در انجمن ارسال کنید.

     5. آدرس های وبلاگ یا دامین را بدون اسلش و http و www وارد کنید.

 

آدرسی که در صورت کپی کردن به آن منتقل می شود:

آدرس سایت بدون http و www :

لطفا قالب خودرا در باکس زیر قرار دهید
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 98design در تاریخ 1393/04/15 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

ممنون
پاسخ : خواهش میکنم .

این نظر توسط 98design در تاریخ 1393/04/15 و 5:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی ابزار خوبیه
من تو بلاگفا وبلاگ دارم! همونطور که میدونید بلاگفا رزبلاگو تحریم کرده!
لینک های شمارو میتونم پاک کنم؟؟
پاسخ : سلام , دوست عزیز مشکلی نداره .

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/01/14 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش میشه اختصصای واسم یه کپی رایت به قالب اصفه کنی بدون تبلیغات و اینا؟
پاسخ : باشه کد قالبتو برام بفرست , یه کاریش میکنم.

این نظر توسط reza در تاریخ 1392/11/21 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز با بنده در ارتباط باش کار مهمی دارم
mahdi139020@yahoo.com
پاسخ : هرگونه سوال دارید در انجمن مطرح کنید , یا بصورت پ,خ ارسال کنید.
با تشکر.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/11/03 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبید وب خوبی دارید انشالاه موفق شود

با من تبادل لوگو می کنید من لوگو شما را قرار دادم داخل سایتم

ادرس لوگو ام:https://rozup.ir/up/saewr/graph2code_ir/G_1_T_D/15.gif
ادرس سایتم:GAMES-M.ROZBLOG.COM
پاسخ : لوگوی شما در سایت قرار گرفت , با تشکر .

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1392/10/29 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

دوباره سلام
من دنبال یک ابزار هستم که روی کد هایی که طراحی میکنم یک جور رمز گذاری انجام بده
ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ : به این سایت مراجعه کنید و یعد از انتخاب مدل کد روی دکمه Compress کلیک کنید.
http://www.htmlcompressor.com/compressor

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1392/10/29 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

کاربردی مثل همیشه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خیلی ممنون..

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/10/28 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

ولی تو قالب ادامه مطلب عوض نشده شکلک
پاسخ : تعوض شد!

این نظر توسط amir در تاریخ 1392/10/28 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

ممنون دمت جیز .... + ممنون که بنرم رو خودت عوض کردی شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام نوع مطالب را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 663
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 611
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 31,253
  • بازدید کلی : 432,994